Welcome: Inloggen / Registreren

Verzenden & retouren

Op onze website uw volledige tevredenheid is onze hoogste prioriteit voor de lange termijn business tussen ons, bieden wij de terugkeer instructie. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail om het probleem dat u eerst hoeft te bespreken.
Als u wilt uw items terug te keren, meldt het ons per e-mail of live chat eerst opgave van de reden en het ordernummer voor de terugkeer binnen 7 dagen na ontvangst. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons. Alle items moeten worden teruggestuurd, compleet met de originele verpakking. Alle pakketten moeten via een handelbaar methode worden gestuurd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de pakketten verloren tijdens het transport. Let op dat de oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald. Dus gelieve ons te contacteren met al uw vragen en opmerkingen voor het plaatsen van uw bestelling.
uitwisselingen
Binnen 7 dagen vanaf de datum van aankoop, als u de producten die u kiest bent u niet beantwoorden in termen van kleur of maat te vinden, vinden wij het jammer dat het niet zal worden uitgewisseld. Echter, als het onze fout, kan worden geretourneerd en vervangen onder de volgende omstandigheden. U moet de producten in de originele verpakking terug te sturen naar ons; de producten moeten ook niet gebruikt.
Toen we de producten onmiddellijk terug gestuurd te ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u moet ook in rekening worden gebracht van jullie. Voor het versturen van de items voor vervanging, dan kunt u de overdracht van de bijkomende verzendkosten voor terug te draaien de vervangen items van ons eerste. Zodra de betaling voltooid, zullen we de items verzonden van u te vervangen.
terugbetalingen
Wilt u een terugbetaling te ontvangen zullen wij opnieuw de kredietwaardigheid van de oorspronkelijke koper creditcard of pinpas voor de minder betaald de portokosten som. Houdt u rekening met drie werkdagen na onze ontvangst van de geretourneerde goederen voor een terugbetaling te verwerken. U ontvangt een bevestiging e-mail zodra de transactie is voltooid. Gelieve te staan ​​tot tien werkdagen voor de fondsen om te reflecteren op je account.
annuleringen
Als u een bestelling heeft geplaatst en de wil om het later te annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. We voelen ons zo jammer dat we niet bestelling kan annuleren wanneer de bestelling is verzonden. Dank u voor uw begrip. Als je er op staat om uw bestelling te annuleren, let dan op onze terugkeer beleid. Gedeeltelijke niet-terugbetaalbare creditcard lading wordt afgetrokken van het kredietbedrag.
Terug